Najnowsze informacje

W jaki posób banki nas oszukują

wtorek, 29 września 2009 , Posted by www.u-topia.pl at 23:04

Nadszedł czas, aby podzielić się spostrzeżeniami na temat bankow. Moim zdaniem to jedne wielkie oszustwo. Zakładając kartę w jednym z bankow udzielono mi informacji, że skoro od 6 lat stale co miesiąc wykonuję prace dla znanego portalu, to kredyt dla mnie to tylko formalność. Dla pewności, środki zawsze przeskakiwały na konto rodzime, aby mieć ułatwiones prawdzanie "wiarygodności kredytowej". Kolokwialnie mowiąc to "gówno prawda". Po 6 latach okazało się, że nawet na śmieszną kwotę 1000zł nie miałem zdolności, choć miałem 12.000 na koncie oszczędnościowym przez ten czas.

Zapytacie pewnie o efekt moich działań? Konto w znanym banku CitiBank zlikwidowałem, przeszedłem na WBZWB i wątpię, aby przyniosło to jakiekolwiek zmiany. Przynajmniej mam konto i tyle ....gdzie na wstępie określili prawdopodobieństwo i tyle.

Dzień po tym incydencie kupiłem sprzęt za gotówkę jaką w wystarczającej ilości z pewnością miałem. Gdzie tu logika postępowania banków? Czy jakikolwiek bank zasługuje na szacunek? Nie!!! Ilość ludzi tam pracujących, procedury o jakich nam nie wiadomo (zły dzien, chwilowa słabość) sprowadza nas na ziemię. Wystarczy tylko starać się i czekać cierpliwie, aż zaoszczędzone środki będą spore na naszą inswetycję.

Ciekawe jest tylko, że znajomy mając umowę zlecenie i nie mający firmy dostał kredyt 17.000 a pracował tylko rok!! Zgroza. Osobiście mam do bankow zero, powtarzam zero szacunku. Wiedzą zero i tak traktują innych. Żal mi tych, ktorzy mają konkretne potrzeby rodzinne i potrzebują mieszkania.

Lepiej pożyczyć od pieniążki od rodziny, aniżeli znagać się z tymi setkami nieprzychylnych nam bankowych "wiatraczkow". Co jest w "rodzinie", tam też zostanie.

Currently have 0 komentarze:

Leave a Reply

Prześlij komentarz