Najnowsze informacje

Restauracja Hollywood 66 - śmietanka w Polsce

sobota, 10 października 2009 , Posted by www.u-topia.pl at 16:15

Bywałem w wielu restauracjach w ciągu roku, począwszy od Sfinksa, czy na Hammurabi i Baalbek Galerii Pomorskiej kończywszy. Podczas dwóch wizyt w restauracji Hollywood 66 zastanowiło mnie w jaki sposób można osiągnąć pełne 100% zadowolenia klienta.

Restauracja Hollywood 66 mieści się na ul Gdańskiej 66 na wysokości kasyna i banku BZWBK. W moich oczach zasługuje na pełne uznanie, ponieważ z każdą konkurencją w Bydgoszczy wygrywa nie tylko jakością jedzenia na 6+ lecz także obsługą klienta. Są zaprawdę rzeczy, których kelner, czy ekspedientka a tym bardziej barmanka robić nie muszą. Zauważyłem, że zarówno w przypadku innych klientów jak i mnie trafiła się gorąca niespodzianka.

Wszelkim osobom zamierzającym przyjechać do Polski, polecam miasto Bydgoszcz, a w szczególności restaurację Hollywood 66. Można dostać się do niej, prosząc o TAXI. Jej likalizacja jest bezpośrednio w centrum miasta. Więcej znajdziesz tutaj.

Powracając do mnie, poprosiłem o klimat wieczorny, zgaszono wtedy światła, przyniesiono świeczkę, a nawet dbano o to, abym nie czuł się zapomniany. W takiej miłej atmosferze zjadłem wspaniałą pizzę amerykańską na cienkim i stabilnym cieście, popijając od czasu Coca-Colą o smaku truskawki ;)

A co najwążniejsze, za pytanie o możliwość podłączenia laptopa nikt nie wspomniał o tym, abym dopłacił 10zł. Byłoby to nietaktowne i się nie zdarzyło. Mało tego, wskazano mi aż dwa gniazdka. Od razu wiedziałem, że mam do czynienia z inteligentną elitą, której w Polsce jak dotąd nie spotkałem.

Ten dzień, zapamiętam do końca swoich dni.

Currently have 0 komentarze:

Leave a Reply

Prześlij komentarz